Reklamacje


Przedmioty zostały uszkodzone lub zauważyłeś jakąś wadę ? Postaramy się szybko rozwiązać ten problem.

Jak postępować w przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji:

- zgłoś reklamację pisemnie na nasz e-mail na adres : sklep@paplinskimoebel.pl lub wyślij listownie na adres: Paplinskimoebel Sp z o.o. ul. Wrocławska 218, 55-002 Kamieniec Wrocławski

- w zgłoszeniu wpisz :

  • imię i nazwisko osoby zgłaszającej
  • numer zamówienia lub numer faktury
  • nazwę przedmiotu
  • nazwę uszkodzonego elementu ( jeżeli to możliwe podaj numer z instrukcji montażu )
  • krótki opis na czym polega uszkodzenie lub wada
  • załącz jedno zdjęcie elementu i jedno zdjęcie całej szafki

- poczekaj na naszą odpowiedź, zazwyczaj odpowiadamy jeszcze tego samego dnia

- możesz też wysłać do nas przedmiot wraz z pisemną reklamacją wewnątrz opakowania na adres: VEGA Jarosław Papliński, Wrocławska 218, 55-002 Kamieniec Wrocławski

- zwróć uwagę, że nie odbieramy paczek za pobraniem

- zawsze staramy się rozwiązywać problem z korzyścią dla naszego Klienta. 

Płatność

Płatność

Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa oferujemy różne formy płatności: przelew, pobranie, PayU, gotówka

Transport

Transport

W trosce o Państwa wygodę korzystamy tylko ze sprawdzonych i solidnych firm kurierskich

Gwarancja

Gwarancja

Wszystkie nasze produkty objęte są obowiązkową gwarancją producenta

Post udostępniony przez vega-system (@paplinskimoebel.pl)